2014. március 22., szombat

#2

Köszönöm Brother Forever-nek!:3



Szabály:
-Rakd ki kitől van!
-Írj 10 dolgot magadról!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Írj 10 kérdést!
-Küld el 10 embernek!



Küldöm...















10 dolog magamról...
-Imádom a magyar könyveket
-Olvastam az összes Leiner Laura könyvet
-Félek a horror-tól
-Sosem tudok mit írni magamról
-Szégyenlős vagyok
-Nem vagyok elégedett magammal
-Sokat idézek könyvekből vagy filmekből
-Voltam már depressziós
-Van egy hatalmas heg a térdemen
-Mindent megadok a barátimnak



Válaszok...1. Olvasod a blogom? 
Mostmár igen
2. Mi a kedvenc kajád?
Palacsinta,  
3.Sportolsz?
Igen, 
4. Ha, igen.,Mit? 
Úszom
5. Van testvéred? 
Van 4 is
6. Hanyadikos vagy?
7. 
7. Milyen nyelvet tanulsz? 
Német
8.Szereted a csokit? (bocs jobb, már nem jutott eszembe más)
Hát....hogyne!!I LOVE CSOKI♥♥xdd 
9. Olvastad a Bábelt? 
Mivel Leiner Laura a kedvenc  magyar írónőm, így természetes!!
10. Szereted a 5 Second Of Summert? 
Nem nagyon szoktam 5 Second Of Summert hallgatni, de ha arról van szó, akkor elhalgatom őket.

10 kérdésem...
1,Szereted a forró csokit?
2,Van legjobb barátod?
3,Hiszel a szerelem első látásban?
4,Szerelmes vagy most?
5,Voltál már szerelmes?(ez elég hülye kérdés, de nem jutott más eszembe)
6,Van példaképed?
7,Ha igen, ki?
8,És miért?
9,Olvastad a Szent Johanna gimit?
10,Ki a kedvenc íród?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a díjat! <3

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Tudom hogy hülye vagyok de ha megjelölted a blogom ott hogy akiknek tovább küldöm (az én blogom is ott van) azt ki kell raknom?? :) bocsi most irok először blogot és nem tudom :))

    VálaszTörlés